Sunday 15 October 2017

Money Management In Forex Trading Pdf


Forex Trading Money Management Mens Forex trading er tett forbundet med å analysere diagrammer og de grunnleggende indikatorene, å vite hvor du skal gå inn og hvor du skal gå ut av en posisjon, er ikke nok. Profesjonelle handelsfolk klarer sine risikoer og bruker mye tid til å lære teknikkene for riktig pengeforvaltning. Her kan du finne noen av de beste Forex-e-bøkene om pengestyring i finansiell handel. Nesten alle Forex-bøker er i. pdf-format. Du trenger Adobe Acrobat Reader for å åpne disse ebøkene. Noen av e-bøkene (de som er i deler) er glidelås. Hvis du har problemer med å laste ned bøkene, bruker du Google Chrome. prøv å høyreklikke på en nedlastingslink og velg Lagre link som. Hvis du er opphavsrett eier av noen av disse e-bøkene og ikke vil at jeg skal dele dem, vennligst kontakt meg, og jeg vil gjerne fjerne dem. Risikostyring og pengeforvaltning 151 av Gibbons Burke. Money Management 151 Et kapittel fra The Mathematics of Gambling. Posisjonsstørrelseseffekter på Trader Performance: En eksperimentell analyse 151 av Johan Ginyard. Finjuster ditt Money Management System 151 av Bennett A. McDowel. Money Management: Controlling Risk and Capturing Profits 151 av Dave Landry, en kort, men pedagogisk guide til pengehåndtering for finanshandlerne. Money Management Strategies for Serious Traders 151 en bok av David Stendahl som forsøker å forklare prosessen som handelsmenn kan utvikle, evaluere og forbedre ytelsen til deres handelssystemer basert på pengene management strategier. Sannheten om Money Management 151 En artikkel av Murray A. Ruggiero Jr. fra Futures Magazine forklarer de grunnleggende prinsippene og fordelene ved risikostyring og pengehåndtering. Money Management and Risk Management 151 En bok av Ryan Jones som går gjennom de viktigste aspektene av den finansielle trading. Money Management i Forex 8211 Money Management er den kritiske delen av Forex Trading i: Money Management Sist oppdatert: 14. desember 2012 Money management i Forex trading er en av de viktigste problemene med nye og til og med avanserte forexhandlere. Nesten alle kan finne et godt handelssystem som kan være lønnsomt, men noe som får handelsmenn til å miste og være negativ i slutten av måneden, er mangel på en riktig pengehåndteringsstrategi og disiplin. Selv om pengestyring er så viktig og kritisk, er det fortsatt veldig enkelt å følge. Forex pengestyring har flere forskjellige aspekter og stadier og bør startes fra de aller første stadiene av din live forex trading virksomhet som åpner din live trading konto. Vi har en veldig enkel regel som sier at 8220 aldri risikerer mer enn 2 av pengene dine.8221 De fleste handelsfolk tror at denne regelen bare bør brukes etter at du har en live trading konto og mens de handler, men dette er ikke sant. Denne regelen bør vurderes selv når du vil åpne din livekonto. La oss si at du allerede har praktisert og demo handlet nok, og du føler deg trygg nok til å åpne din livekonto. Og vi kan si at du har 20 000 lagre. Vil du åpne en 20.000 live konto Vel, du kan gjøre det, men hva hvis du mister pengene av en eller annen grunn. For eksempel blir megleren konkurs og lukker selskapet og betaler aldri pengene dine tilbake. Eller du tar en 20 masse posisjon ved en feil, og du glemmer å sette stoppet tap. Det går mot deg for 100 pips og tørker ut kontoen din. Du vil ikke kunne begynne igjen, i hvert fall i lang tid at du sparer penger. Og denne innledende feilen kan ha en dårlig innvirkning på deg, og du kan ikke tenke på Forex trading lenger, og du vil miste muligheten for godt. Hvis 20 000 er den eneste pengene du har, bør du åpne en 400 konto, spesielt hvis den kontoen blir din første live-konto. Eller en 1000-konto maksimum, hvis du er trygg nok til at du har fått nok praksis og du vet hvordan du handler. Derfor bør styring av penger vurderes selv før live trading, og når du vil åpne din livekonto. Den andre fasen er når du vil velge innflytelse på kontoen din. I dag kan du ha en 1: 500-innflytelse, men denne innflytelsen er for stor til nye handelsmenn, og selv erfarne handelsfolk prøver å unngå det. En 1: 200 innflytelse er akseptabel. Jeg vil ikke snakke om innflytelse i denne artikkelen fordi denne artikkelen må være fokusert på pengehåndtering, men kort er innflytelse det anlegget som megleren gir deg, slik at du kan styre større mengde penger ved å bruke en mindre sum penger. For eksempel hvis en megler gir deg en 1: 1 leverage konto, så når du vil kjøpe 100.000 USD mot japansk yen, bør du ha minst 100.000 USD i kontoen din minst. Men hvis en megler tilbyr en innflytelse på 1: 100, trenger du bare å ha 1000 til å kjøpe en 100.000 USD, og ​​så med en innflytelse på 1: 500 trenger du bare 200 å kjøpe 100.000 USD. Så hvorfor å ha en stor innflytelse som 1: 500 er farlig Fordi du kan handle en stor sum penger og hvis din handel går imot deg, mister du alle pengene dine veldig enkelt. Når du har en 400-konto med en innflytelse på 1: 500, hvis du kjøper 100 000 USD mot JPY, og det går mot deg for bare 40 pips, vil du miste alle pengene dine, og du kan ikke handle lenger. Mens hvis kontoen din var 1: 100, kan du kjøpe maksimalt 20.000. Hvis du handler 20.000 med en 40 pips, stopper tap og din handel treffer stoppet ditt, mister du 80, men en 40 pips stopper tap med en 100.000 USD posisjon til 400. For å risikere 400, bør du ha en 20.000 konto, ikke en 400 konto fordi vi skal risikere bare 2 av vår kapital til enhver tid, ikke 100 av den. Det tredje stedet du må vurdere penger, er hvor du vil ta stilling. Igjen bør vi ikke risikere mer enn 2 av hovedstaden vår. Denne regelen bør brukes på stillingene vi tar også. Dette er den viktigste fasen av pengehåndtering, noe som er veldig enkelt å søke på. Du trenger bare å vurdere det og ikke å ignorere det. Nå er spørsmålet hvordan du kan handle mens du ikke risikerer mer enn 2 av pengene du har i kontoen din (kontosaldoen). Før jeg svarer på dette spørsmålet og før jeg lærer deg hvordan du beregner posisjonene dine på den måten at du ikke risikerer mer 2 med noen handel, vil jeg fortelle deg noe som er enda viktigere: Stopptap La meg fortelle deg noe ærlig og seriøst . Hvis du ikke setter et riktig stopp for handelen din, hvis du hater å sette stoppfall, og hvis du setter stoppfall, men du flytter den når du ser at den skal utløses, vil du aldri bli en forex-aktør, fordi du mister alle penger du har, og du vil ikke kunne handle lenger. Gjør deg selv og dine penger en tjeneste: Hold deg unna forexmarkedet hvis du ikke har å stoppe tap for handler. Jeg kan ikke understreke viktigheten av å stoppe tap mer enn dette. Å sette et riktig stopp tap for hver handel, er en annen historie. Noen handelsmenn vurder alltid et konstant antall pips for deres stoppposisjoner, men dette er ikke riktig. Stopp tap verdi kan være forskjellig fra tidsramme til tidsramme, valutapar til nåværende par og handel oppsett for handel oppsett. Stopp tap som jeg velger for en stilling som er tatt ut fra en handelskonfigurasjon på det daglige diagrammet. må være mye større enn stoppet jeg har, når jeg handler med et 15min diagram. Følgelig stoppet tapet jeg har når jeg handler EUR-GBP, er annerledes enn stoppfallet jeg satte for GBP-JPY. Hvordan sette et riktig stopp tap (og mål) er noe som må diskuteres i en annen artikkel. Jeg har allerede publisert en artikkel om dette emnet: Hvor er det beste stedet for stoppfall og begrensede ordre Ok, kom tilbake til diskusjonsforvaltningen. Så den tredje fasen av pengehåndtering er når du vil ta stilling. Regelen sier aldri risikere mer enn 2 av kapitalen din i hver handel. Det betyr at hvis du tar stilling og det går mot deg og utløser stoppet ditt, bør du bare miste 2 av kontosaldoen din. For eksempel hvis du har en 10.000 konto, bør du bare risikere 200 i hver handel. Uansett hvilken stilling du tar og hvor stor ditt stoppfall er i forskjellige posisjoner. Du bør velge 8220position size8221 på den måten at hvis ditt stoppfall blir utløst i en hvilken som helst posisjon, mister du 2 av kontoen din. For eksempel hvis du finner en handel oppsett på EUR-USD daglig diagram som må ha et 150 pips stopp tap. Denne 150 pips bør være 200. Følgelig bør en 20 pips stopp tap på 5min diagram også tilsvarer 200 som er 2 av din konto. Lett å forstå så langt, rett Før jeg viser deg hvordan du kan beregne posisjonens størrelse, la meg fortelle deg en annen ting. Hvis en posisjon går mot deg og du føler deg stresset og du er på knærne og begynner å be og tigger Gud om å returnere markedet og du kan komme deg ut på breakeven, betyr det: Du har handlet med pengene du ikke har råd til taper og hvis du mister det, vil du være i trøbbel. Og du har tatt for mye risiko i din handel, og du har ikke fulgt pengestyringsregler. Og du har ikke angitt et stoppfall, og kontoen din er så nær at du blir kalt margin. Hvis du handler som dette, bør du vite at dette ikke handler. Det er noe annet. Og hvis du med en tilfeldighet, markedsavkastning og du kan komme deg ut på breakeven i en handel, vil du bli fanget i en annen handel, og du vil miste alle pengene dine. Men hvis du følger regler for pengestyring, og du don8217t risikerer mer enn 2 av dere penger i hver handel, og du setter et riktig stopp, når stoppet ditt blir utløst, vil du si 8220 Vel, dette er en del av spillet også. Ikke alle mine stillinger skal slå målet.8221 Nå viser jeg deg hvor lett det er å beregne posisjonens størrelse. La oss si at du har en 10.000 konto, og du har funnet et handelsoppsett med EUR-USD, som må ha et 100 pips stoppested. Dette 100 pips stoppet tapet skal være lik 2 av kapitalen din, basert på reglene for pengestyring som sier at du ikke bør risikere mer enn 2 av kapitalen din i hver handel. 2 av 10 000 er 200: Fortell nå om 100 pips skal være lik 200, hvilken verdi hver pip skal ha. Det er riktig. Hver pip burde være lik 2: Så for å risikere bare 2 av pengene i denne handelen, bør du velge den størrelsen du sparer på, slik at hver pip er lik 2. Nå er spørsmålet hvor mye EUR - USD du bør handle hvis du vil at hver pip skal være lik 2 Dette spørsmålet refererer til pipverdien av hvert valutapar. En masse er 100.000 enheter av en valuta i forex verden. For eksempel når du kjøper en mye EUR-USD, betyr det at du har kjøpt 100.000 Euro mot USD. Hvis du kjøper 0,1 mye EUR-USD, betyr det at du har kjøpt 10.000 Euro mot USD og så on8230 Hvert valutapar har en annen pip-verdi. Pip verdi kan beregnes, men du trenger ikke å lære å gjøre det fordi det er litt komplisert med noen valutapar. Også, du trenger ikke å vite den eksakte pipverdien av hvert valutapar for å beregne posisjonens størrelse. Du trenger bare å vite at mye EUR-USD, GBP-USD. USD-JPY og USD-CHF har en 10 pip-verdi (noen ganger litt høyere og noen ganger litt lavere). Pip verdi av en masse GBP-JPY, EUR-JPY, AUD-USD og USD-CAD er også nesten 10. EUR-GBP har den høyeste pipverdien blant valutapar. Det er nesten to ganger av pipverdien av EUR-USD. Og pipverdien av eksotiske valutapar som USD-DKK, USD-SEK og USD-NOK er ca. 0,1 pip-verdi av EUR-USD. Pipverdien av hvert nåværende par endrer seg med prisendringen, men det endrer ikke for mye for å påvirke beregningen av posisjonsstørrelse. For eksempel pip verdi av ett mye EUR-USD, noen ganger er litt høyere og noen ganger litt lavere enn 10. Don8217t bekymre seg. Du må ikke huske dem. Jeg vil gi deg en kalkulator i slutten av denne artikkelen som lett kan beregne din stillingsstørrelse. Jeg vil også gi deg en pip-verdi kalkulator. Men før det vil jeg bare sørge for at du forstår hvordan du beregner posisjonens størrelse manuelt. Tilbake til vårt spørsmål, hvor mye EUR-USD skal du handle at hver pip er lik 2: Det er nå veldig enkelt å svare. Hver pip er 10 når du handler en mye EUR-USD. Så du bør handle 0,2 mye hvis du vil at hvert pip av posisjonen din skal være lik 2. Det kan beregnes ved hjelp av en enkel ligning: Hva om du hadde en 100.000 USD-konto, og du hadde funnet en USD-USD handelsoppsett som hadde stoppfallet å være 200 pips Nå kan du svare på det med en gang: 2 av en 100.000 USD konto er 2000. Når en 200 pips stopper tap må være 2000, vil hver pip verdi være 10: Så pip verdien av din handel bør være 10 og posisjonen din skal være en en masse posisjon. Et annet eksempel: Hvis du hadde en 20.000 konto og du hadde funnet et EUR-GBP-handelsoppsett med et 90 pips-stopptap, hvor mye posisjonen din må du ikke risikere mer enn 2 av kapitalen din? Svar: 2 av en 20.000 konto er 400. Når en 90 pips stopper tap skal ligge 400, må pipens verdi av din posisjon være 4,4: En mye EUR-GBP har en 20 pip-verdi. Så du bør ta en 0.22-plassering: Nå som du har lært å beregne din stillingsstørrelse, kan du bruke kalkulatoren nedenfor posisjonstørrelsen. når du vil ta stilling. Det sparer deg litt tid. Hvis du liker å beregne pipverdien av valutapar. her er en kalkulator kalkulator: Dette handlet om å beregne posisjonens størrelse basert på stoppfallet du burde ha for hver handel. Men hva med målet Hva skal være din trades8217 målestørrelse De fleste handelsmenn sier at målestørrelsen din skal ha minst samme størrelse som ditt stoppfall, om ikke større. Men å velge målet er også avhengig av handelsoppsettet du har funnet. Når du har funnet en lang posisjon, bør du kunne finne det neste motstandsnivået som kan stoppe prisen fra å gå opp. Det nivået vil være målet ditt. Derfor, når du finner en korthandel, bør du kunne finne det neste støttenivået som kan forhindre at prisen går ned. Det nivået vil være målet ditt. Så hvis du ser målet ditt, blir det mindre enn ditt stoppfall, bør du ignorere den posisjonen og du bør vente på et annet handelsoppsett. En annen strategi som hjelper deg med å tjene mer profitt og beskytte fortjenesten du lager, er å splitte posisjonen i to eller tre deler og ha et annet mål for hver del. For eksempel finner du et handelsoppsett og basert på risikoberegning må du ta en 2-stilling. Ditt stillingsmål bør også være 100 pips. Du kan ta to ettallposisjoner med samme stoppfall, men for den første posisjonen setter du et 50 pips mål og for den andre posisjonen setter du et 100 pips mål. Når det første posisjonsmålet utløses, flytter du stoppfallet av den andre posisjonen til breakeven (inngangspris). Derfor, hvis det går mot deg etter å ha utløst det første målet, blir din andre posisjon lukket med null tap, og du har allerede gjort en 50 pips fortjeneste med den første posisjonen. Hvis du don8217t gjør dette og bare tar en 2 masse posisjon og og la deg stoppe tapet for å holde seg i sin opprinnelige posisjon til målet ditt blir utløst, er det mulig at det går mot deg midt i veien og treffer ditt stoppfall. Noen handelsmenn er imot denne strategien. De sier om du er trygg nok om handelssystemet ditt, og hvis du har valgt et godt signal, la målet ditt bli utløst med hele handelen din. Dette er også sant. Imidlertid er det bedre å flytte ditt stoppfall til breakeven når prisen har gått over 80 av veien mot målet ditt. En annen metode er at du tar to posisjoner med samme stoppfall, men for den første posisjonen plasserer du hele målet og du don8217t stiller et mål for den andre posisjonen. Når det første målet utløses, flytter du bare stoppet til breakeven for den andre posisjonen og så lenge posisjonen fortsetter å bevege seg til din favorittretning, holder du posisjonen og flytter stoppet ditt, lysestake med lysestake eller 100 pips med 100 pips (i dette eksemplet). Dette er en god metode for å maksimere fortjenesten. Denne artikkelen skulle fokusere på pengeforvaltning. Men hva er forholdet mellom å maksimere lønns - og pengestyring? Maksimere fortjenesten din er en viktig del av pengehåndtering. Hvis du lykkes med å maksimere fortjenesten i handlerne dine, vil du få bedre risiko-belønningsforhold. Når ditt stoppfall er det samme som målet ditt, har du et risikobeløp på 1: 1, men når du lykkes med å maksimere fortjenesten i en handel, og din fortjeneste blir tre ganger mer enn ditt stoppfall, så vil din risikobelønning forholdet vil være 1: 3. Det betyr at du har risikert 2 av kontoen din for å få en 6-profit. Og dersom en av dine stillinger treffer ditt stoppfall, mister du 2 av fortjenesten du har gjort, og 4 av fortjenesten er fortsatt i din konto. Nå kan vi si at du har et handelssystem som du er 70 vellykket med. Det betyr 7 av 10 stillinger du tar, treffer målet og tre posisjoner treffer stoppet. Hvis du lykkes med å maksimere fortjenesten din opptil tre ganger med ditt stoppfall med de 7 stillingene, vil du tjene 7 x 3 x 2 eller 42 fortjeneste og tapet ditt vil være 3 x 2 eller 6. Så du vil få 36 gevinst ved enden (42 8211 6 36). Dette er et godt resultat. Men du bør vite at det ikke alltid er mulig å maksimere fortjenesten slik, og faktisk er maksimering av profitt en av de vanskeligste delene i handel og trenger mye erfaring, tålmodighet og disiplin. Ok Jeg tror jeg har snakket nok om pengehåndtering og dets viktige rolle i handel. Jeg håper du alltid vurderer regler for pengestyring i din handel. Hvis du tror 2 risiko i hver handel er for liten, kan du øke den til 4 bare hvis du er trygg nok om systemet og ferdighetene dine. Jeg sa 8220confident8221, ikke 8220over-confident8221. Bli med våre 20 000 lojale følgere Få nå vår e-bok gratis 49 tanker om ldquo Money Management i Forex 8211 Money Management Er den kritiske delen av Forex Trading rdquo Få måneder siden ringte en forex megler og overbeviste meg om å åpne en VIP-konto med hans selskap. Etter få samtaler stemte jeg og åpnet konto med USD 10.000. Jeg har ingen erfaring og mangel på eksponering også. Megleren forklarte ikke om forex eller hans demo-konto. Han rushing meg og lover å hjelpe meg når jeg handler. Så følte jeg meg trygt. De første 3 dagene var lønnsomme og det øker min interesse for handel. Jeg skjønner ikke at spillet ikke bare er vinnende, men stort også tapt, til megleren misforstått meg og jeg mistet innskuddet mitt akkurat slik. Jeg ble sjokkert og megler ba meg om å fylle opp kontoen min, så han kan lede meg igjen. Dette skjer også for tredje gang. Bare nå leser jeg om handel og jeg forstod at broker8217s tilnærming er feil. Nå bestemte jeg meg endelig ikke for å være avhengig av megler og vil handle selvsikker, men fortsatt i nervøs stilling. Jeg trenger bare ekte råd, da balansen min forlot USD 4000. Vennligst informer meg om hvordan jeg skal administrere min handelskonto. Takk. LuckScout Tusen takk for artikkelen, Ett spørsmål: Hvis jeg tenker på å lage 20-25 månedlige og jeg har 2 risiko for å stoppe tap per handel, hvor mye maksimal innflytelse tror du fornuftig LuckScout Hvis megleren er en ekte ECNSTP, så de bør ikke kunne tilby en innflytelse høyere enn 100: 1. For en 2-risiko er 100: 1 innflytelse nok. Jeg ventet at du vil si maksimalt 1: 5 eller 1:10 fordi 2 risiko vil forsterkes med høyere innflytelse. Eksempel. Totalt innskudd. 2000 diagram. EURUSD Stopp tap. 100 pips (vanlig risiko for Weekly chart) Utnyttelse. 1:10 (20K mye) I dette tilfellet er ett pip 2. Da er jeg nødt til å ta 10 risikoer eller ha innflytelse veldig liten som 1: 2 eller 1: 3 Dette dilemmaet er alltid der, vi trenger høyere innflytelse for å gjøre godt penger, men samtidig for å stoppe tap, må vi gjøre det mer enn 2 (som 10 eller så). Hva er din anbefaling LuckScout Hi Singh, Leverage doesn8217t spiller ingenting når du vet hvor mye risiko du vil ta. Også innflytelse har ingenting å gjøre med pip verdi og posisjon størrelse. En 2-risiko er en 2-risiko med en innflytelse på 500: 1 eller 100: 1. Posisjonsstørrelsen og stoppet tapet vil være det samme med begge løftestangene. Så det er i gjennomsnitt at du bare handler en eller to i to måneder i en måned, og det bør være nok til å tjene penger for deg LuckScout Yes. Vanligvis tar jeg ikke mer enn 3 til 5 stillinger per måned. Vær så god. Jeg lurer på korrelasjonen av valuta når vi gjør handel sett opp. Er det ikke riktig å handle de valutaparene som er korrelert som GBPJPY, AUD, JPY og EURJPY samtidig, når de alle er dannet relativt sterkt signal, forstår jeg at siden de er positivt korrelerte, ligner det seg å handle en valutapar med en større posisjon. Men hvis vi er basert på statistikk, og let8217s sier at handelen satt opp har 70 sannsynlighet for suksess. det er ikke nødvendig at de alle vil mislykkes fordi de ikke er perfekt korrelert (korrelasjon av 1). Dermed, hvis vi lengter de 3, kan vi muligens ende opp med seier 2 og miste 1 så lenge som holder seg til reglene. LuckScout En god måte å unngå forvirring på er at vi tar den som viser det sterkeste oppsettet. Selv om de er positivt korrelert som du nevnte, har erfaring vist at den som har dannet det sterkeste oppsettet, vil bevege seg bedre. For eksempel, for noen dager siden, dannet både AUDCAD og GBPCAD begge sterke kortoppsett, men GBPCAD gjør det mye bedre fordi oppsettet var mye sterkere. Det andre alternativet er at når de alle danner for sterke oppsett, tar vi dem alle, men senere holder vi den som gjør det bedre enn de andre. Takk Chris. Jeg setter stor pris på svaret ditt. Denne artikkelen er helt spot-on. I scenariet du legger ut, støtter jeg selv de to risikostyrene. Jeg vil også legge til at inntil du har minst 2000 praksishandler utført, resultater registrert og analysert, er du ikke klar til å gå live. Men hvis alle håpfulle handelsmenn vil skrive ut denne artikkelen og bruke disse reglene for å beskytte sine penger, vil de kunne fortsette. Retail forex trading handler om å holde din trading konto VIABLE. Det holder deg i riktig sinnstilstand og holder dine følelser under kontroll. Denne artikkelen berører alle hjørnesteinene for å bygge et sterkt fundament for en vellykket handelskarriere. Jeg m demo trading ved å bruke BB og stearinlys i 6 måneder nå, mitt handelsresultat er 50-80 per hver måned. Vennligst informer om jeg åpner ekte konto på 5.000 usd. Jeg burde planlegge å få fortjeneste som demo-konto eller 5-10 Jeg oppføring sterk satt opp bare og analysere diagram 30-1 time av asiatisk økt. Tusen takk på forhånd LuckScout Dette er et godt resultat. Gratulerer Hvis du har gjentatt denne 50-80 fortjenesten hver måned i 6 påfølgende måneder, så er du klar til å starte live trading, men du må starte med en så liten som mulig live-konto. Du må behandle den akkurat som en demo-konto. Din live konto saldo må være for liten, slik at du enkelt kan glemme at det er en live-konto, og du kan handle det som en demo-konto. Hvis du har kunnet gjøre 50-80 fortjeneste med din demo konto hver måned, er det ikke noe poeng å begrense deg til 5-10 med din live konto. Hvis du føler deg 8220fear8221 når du tar stillinger med din live konto, så er det noe galt. For eksempel handler du med pengene du ikke har råd til å tape. Hold deg til ditt handelssystem og sett ditt stoppordre religiøst med din levende konto, akkurat det samme som du har gjort med din demo-konto. Tusen takk for at du får min tillit på live-konto. Vil åpne 1000 usd live konto og følge samme systemmetode for demo. En komplett guide til Forex Money Management Strategies Sørg for at Forex trading fondene skal gi deg maksimal handelsmuligheter og verdi er noe som enhver handelsmann bør være interessert i. Med det for øye har vi samlet følgende veiledning som skal gjøre det mulig for deg å sette inn et pengehåndteringssystem når du begynner å plassere et antall ulike Forex-handler online. Mens det er flere faktorer for hver enkelt Forex-forhandler trading strategier som kommer til å appellere til dem personlig, må du alltid sørge for at som handelsmann du låser inn og sikrer maksimal verdi fra dine handelsfond. Med det for øye, vær så snill å les videre, for nedenfor skal vi opplyse deg på en rekke forskjellige måter som du vil kunne bruke til å gjøre ditt handelsbudsjett strekk så langt det muligens kan, samtidig som det muligens reduserer risikoen du vil ha når du plasserer en rekke Forex-relaterte handler online. Maksimere dine handelsfondene En av de vanligste måtene som en Forex-aktør vil bruke til å låse inn maksimalverdien fra de for tiden tilgjengelige handelsfondene, vil være ved å registrere deg til en megler som skal kreditere sin handelskonto med en høyverdig bonus når de handlende gjør et innskudd på sin konto. Det er ett aspekt ved å hevde en forhandlerbonus som du trenger å forstå fullt ut, og det er en gang en bonus er kreditert. Gjør din handelskonto, du kommer ikke til å kunne trekke tilbake pengene som er holdt i kontoen din til du har satt et visst antall handler med dine bonusmidler. Så det første du må sjekke ut er vilkårene for alle slike bonuser for å sikre volumet av innsatser som må plasseres før bonuspoeng blir til ekte penger, er så lavt som mulig. Hvis ikke, vil du knytte opp både ditt innskuddsbeløp og bonuspoengene til et svært stort og høyrisiko sett av handel gjennom krav som kan sette pengene dine på enda større risiko enn hvis du ikke har hevdet bonusene i utgangspunktet, så Vær oppmerksom på dette når du sammenligner handelsbremsebud, Verdien av dine plasserte handler Du må alltid likestille verdien av en handel du legger til mengden kontanter du har tilgjengelig for deg i din handelskonto. En feil som mange nybegynnere og første gang Forex-forhandlere vil gjøre, er å sette beløpet de plasserer på hver handel altfor høyt, noe som kan se at de brister ut budsjettet på svært kort tid. Mange erfarne Forex-forhandlere leter etter lavrisikohandler og de som vil tillate at de bare trenger å bruke en liten prosentandel av deres tilgjengelige handelsfond på hver handel plassert. Med det i tankene bør du aldri risikere mer enn 5 til 10 prosent av handelsbudsjettet på en enkelt handel. Fortjeneste og gevinster Så mye som alle Forex-forhandlere som ikke vil risikere mer enn en viss del av deres handelsbudsjett på hver enkelt handel de plasserer, vil de fleste handelsfolk ønske å sikre at de får en avkastning på hver handel de plasserer spredt over på en enkelt handel økt. Det er med det for øye at du skal være best ute for å skape en fortjeneste basert på en viss prosentandel av din opprinnelige starthandelsbankroll. Så det kan være gunstig for deg å sikte på å gjøre 5 til 10 prosent av ditt opprinnelige handelsbudsjett som en fortjeneste. så når du begynner med 100,00 i din handelskonto, vær glad for å tjene penger på neste sesong på opptil 10,00. Mens du kanskje vil sikte mye høyere med hensyn til fortjenesten du gjør, vil du bli overrasket over hvor ofte du oppnår opptil 10 økning i ditt opprinnelige startbudsjett. og da stopper trading når du har nådd det målet vil du ha mange mer lønnsomme Forex trading økter enn å miste seg. Du kommer bare til å kunne sette i gang et godt Forex Money Management System når du også vedtar en godt gjennomtenkt handelsstrategi også. Vi har flere handelsstrategihåndbøker tilgjengelig på hele vår nettside, og så vær så snill å få full nytte av dem. Om forfatteren

No comments:

Post a Comment